I dag havde jeg besøg af to fra den nye bestyrelse. Arbejdet med det nye fuglebakkehus.dk gik i stå da den tidligere bestyrelse blev i undertal af medlemmer og derfor ikke kunne varetage arbejdet, men nu har den nye bestyrelse sat to medlemmer på.
De var meget positive. De spurgte mig om jeg ville være behjælpelig med at administrere det fremover. De har jo fået besked om min forespørgsel på salg af lejlighed. Jeg vil meget gerne hjælpe med administrationen, men det ideelle vil være at bestyrelsen selv blive i stand til det. Jeg vil meget gerne administrere det, og har lovet at hjælpe med at få det op at stå og at jeg vil lave nogle brugervejledninger så de selv kan fortsætte det. Også fordi bestyrelsen skifter medlemmer en gang imellem og viden somme tider mistes fordi det ike bliver overleveret fra tidligere- til nye medlemmer.
Mødet varede en time. Jeg havde givet dem nogle hjemmeopgaver:
- Lav en liste over hvilken menu-struktir I vil have (hvilke menu-overskrifter der skal være og hvilke undermenuer i enkelte menuer skal have).
- Send mig nogle tekster til nogle af de sider der skal være.
Jeg tror de to medlemmer er en god kombination til arbejdet. [SLETTET: Til orientering for læsere, der allerede har set mit indlæg tidligere, og måske undrer sig over at der mangler noget som jeg havde skrevet tidligere, kan jeg oplyse at slutningen er slettet, efter ønske]